wtorek, 17 grudnia 2013

Nudy&konkurs

Jakoś nie mogę się zebrać do pisania czegokolwiek, być może to przez to, że jakaś klątwa nade mną jest i jedyne o czym myślę to o trafnym prezencie pod choinkę w postaci liny. Ogólnie to Nadia pod choinkę będzie miała nową obróżkę, właściwie to już ją kupiłam. By Agata Szymczak :D zdjęcie dołączam na dole. Mam do nauczenia Nadię kilka sztuczek, ale jakoś kompletnie mi się do nich nie garnie i kompletnie mi się nie chce jej nic uczyć, sama nie wiem dlaczego. Byłam w piątek na psim spacerku, nie wiem jak to jest, ale moja Nadia toleruje wszystkie sucze, ale jej za to nie tolerują :D Dołączam również kilka fotek ze spaceru. Są nudy, wielkie nudy. Nie mam żadnych kroków w obi bo nie wiem co dalej.
i nawet powyżej fotka z nową sztuczką ;)



Jakby tego było mało to zajęłyśmy drugie miejsce w konkursie rzeczowym na facebooku na funpage Primo - Cocker Spaniel Angielski. Z jednej strony, byłam mile zaskoczona, że to właśnie wybrali Nadię, a dwa pierwsze miejsca wybierali sponsorzy. Wygrałyśmy miskę, smaczki i bon rabatowy na szarpak, z którego i tak nie skorzystam, ponieważ już kupiłam szarpak u koleżanki. Szczerze powiem, że ten funpage jakoś jako jedyny do mnie przemawia i wydaje się naprawdę bardzo spoko i fair, sama nie wiem dlaczego tak jest. Nagrody jeszcze nie doszły, na razie czekam. Wygrałyśmy tym zdjęciem, zdjęcie robione telefonem i o dziwo zajęło drugie miejsce:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz