poniedziałek, 15 września 2014

Recenzja pasu z DogStyle!

W Zimę zeszłego roku zamówiłam sobie pas, z myślą o uczestnictwie w Dog Oriencie. Liczyłam, że odbędzie się jakiś wcześniej i zupełnie wcześniej będę mogła skorzystać pasu, jednak jak się okazało impreza odbyła się dopiero we Wrześniu...


Do napisania tego postu skłoniła mnie koleżanka, która planuje kupno takowego, ale nie jest do końca pewna, ponieważ usłyszała złą opinię o tym pasie. Dedykuję jej ten post i myślę, że przekonam ją do kupna takowego. Jakie mam zdanie o pasie? Jak najlepsze, nie zawiódł mnie, jest mocny, amortyzatory spisują się w 100% używałam go jedyne na schroniskowcach i bardzo pomógł w wyprowadzaniu ciągnących psów. Pas jest solidny, ma ogromną klamrę, wygodne paski, które nie upijają, sama "gąbeczka" jest tak miękka, że aż można by na niej spać.


A jak pas spisywał się na przejściu 15 km? Nie miałam go na sobie, ponieważ uważałam, że mój pies nie ciągnie i zwyczajnie nie będzie mi potrzebny, więc oddałam go Karolinie i na czas dog orientu ona go testowała. Co ona o tym sądzi? Uważa, że pas wygodny, nic nie upija.


Generalnie bardzo mocny i solidnie wykonany. Dodatkowym jego plusem jest to, że jest dość tani, kosztuje z dwoma amortyzatorami bodajże 48 zł + wysyłka.


A jaki jego minus? To chyba tylko to, że właściciele Dog Style zapomnieli o moim zamówieniu i czekałam na nie około miesiąca (też przez to, że zamawiałam po świętach i robiłam duże, zbiorowe zamówienie). Ale jesli chodzi o wygodę jaką daje pas, to zdecydowanie to się rekompensuje! Z Dog Style mam jeszcze obrożę, również bardzo solidną, bardzo lubię tą firmę i bardzo polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz